Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Żyrardowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zyrardow.pl

Treść strony

Zarządzenie nr 1/2007/2008

Zarządzenie nr 1/2007/2008

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 w Żyrardowie

z dnia 20 sierpnia 2007r.

 

w sprawie: zwołania oraz przewidywanego porządku zebrania rady pedagogicznej.

 

 

         Na podstawie art. 40 ust. 5 i ust. 6 ustawy o systemie oświaty z dn. 7.09.1991r z póżn. zm. oraz regulaminu rady pedagogicznej ustalam, co następuje:

 

§ 1

1. Plenarne zebranie rady pedagogicznej odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2007r. o godz. 10.00 w sali nr 8

2. Przewidywany porządek zebrania:

 

1. Otwarcie zebrania i stwierdzenie jego prawomocności

-         liczba obecnych członków rady pedagogicznej

-         lista obecności

-         lista zaproszonych gości

2. Podanie porządku zebrania

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania rady

4. Powołanie komisji wniosków (E. Kuliczkowska , J. Chmielewski,
H. Osuchowska)

5. Opracowanie i zatwierdzenie do realizacji Programu i harmonogramu poprawy efektywności wychowania

6. Przedstawienie organizacji pracy szkoły w roku szkolnym 2007/2008
i zasięgnięcie w tej sprawie opinii rady pedagogicznej

-         funkcje kierownicze

-         liczba oddziałów

-         przydział wychowawstw

-         zapoznanie z przydziałem przedmiotów i godzin w ramach wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatkowo płatnych zajęć (art. 41 ust. 2 pkt 4)

7. Powołanie zespołów nauczycielskich i określenie ich zadań (Rozp. MENiS z dn. 21.05.2001r w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola i publicznych szkół; załącznik 2 §2 ust. 1 pkt 3 i §14 ust. 1 i 2)

-         zespoły klasowe

-         zespół nauczania zintegrowanego

-         zespół przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

-         zespół przedmiotów humanistycznych

-         zespół przedmiotów artystycznych

-         zespół ds. integracji

-         zespół ds. świetlicy szkolnej

8. Przydział prowadzenia organizacji szkolnych i innych czynności dodatkowych

-         Samorząd Uczniowski

-         PCK

-         LOP

-         UKS 'Trójka"

-         protokolant

-         społeczny inspektor pracy

9. Ustalenie obowiązujących planów pracy oraz osób odpowiedzialnych za przygotowanie ich projektów

-         pedagogów szkolnych

-         bibliotek szkolnych

-         świetlic szkolnych

-         zespołów nauczycielskich wymienionych w pkt 7

-         wychowawcy na dany rok szkolny

-         organizacji szkolnych wymienionych w pkt 8

10. Powołanie komisji do spraw aktualizacji dokumentów szkolnych

-         Statut Szkoły

-         Regulamin Rady Pedagogicznej

-         Program Wychowawczy

-         Program Profilaktyki

-         Wewnątrzszkolny System Oceniania

-         Program Rozwoju Szkoły

-         Plan Obrony Cywilnej

11. Omówienie zadań i zakresu odpowiedzialności nauczycieli za bezpieczeństwo uczniów (Ustawa o Systemie Oświaty z dn. 7.09.1991r.
Dz. U. nr 256, poz. 2572 ze zm., Rozp. MENiS z dn. 31.12.2002r.)

-         omówienie dyżurów nauczycielskich

12. Omówienie sposobu prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania, opieki i wychowania (Rozp. MENiS z dn. 19.02.2002r. z póżn. zm. § 23)

13. Sprawy różne

-         analiza form realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego

-         wytypowanie i zaopiniowanie kandydatów do nagrody Prezydenta Miasta

-         zapoznanie z kalendarzem szkolnym, podjęcie uchwały w sprawie odpracowania dn 2.11.2007r.

-         organizacja kół zainteresowań i zajęć wyrównawczych
w klasach IV

-         przydział sal lekcyjnych i opieki nad tablicami

-         zgłoszenie propozycji imprez i uroczystości organizowanych
w roku szkolnym 2007/2008

-         stypendia socjalne dla uczniów

-         organizacja uroczystego rozpoczęcia roku szkolnego

-         propozycja ubezpieczenia uczniów i nauczycieli

-         wybór opiekunów stażu

-         diagnoza potrzeb doskonalenia zawodowego

14. Wnioski do dalszej pracy

 

3. Przewidywany czas trwania zebrania to ok. 3,5 godz.

 

§ 2

 

1. Zarządzenie dotyczy wszystkich członków rady pedagogicznej
i obowiązuje od dnia podpisania.

 

do wiadomości:

 

1.    

 

Adamiak Wioletta

 

2.    

 

Antosik Anna

 

3.    

 

Balcarek Elżbieta

 

4.    

 

Baranowski  Adam

 

5.    

 

Barańska Mirosława

 

6.    

 

Bartosiak Katarzyna

 

7.    

 

Bartoszewicz  Dorota

 

8.    

 

Borowiec – Janczak  Beata

 

9.    

 

Bronisz – Rzepecka  Małgorzata

 

10.

 

Brzezińska  Iwona

 

11.

 

Chechłacz  Joanna   

 

12.

 

Chmielewski  Jacek             

 

13.

 

Chuda Justyna                 

 

14.

 

Flis  Monika                              

 

15.

 

Florczak  Marzena             

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-06-26 10:36

« wstecz

Opis strony

redakcja: Jacek Chmielewski

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1857
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-06-26 10:36:11